Rio Bucovina se alatura actiunii „Let’s Do It, Danube!”

Bucuresti, 24 iunie 2014 – Rio Bucovina se alatura „Let’s Do It, Romania!” in actiunea de ecologizare a malurilor si apelor Dunarii de pe teritoriul romanesc, desfasurata pe data de 29 iunie. Echipe de voluntari formate din reprezentanti ai companiei vor participa la actiunea „Let’s Do It, Danube!”, de Ziua Internationala a Dunarii.

Platforma de CSR a Rio Bucovina are printre obiectivele principale informarea, educarea si sustinerea comunitatii pentru adoptarea unei atitudini responsabile fata de mediul inconjurator, prin implicarea activa a companiei. Astfel, Rio Bucovina s-a alaturat celei mai ample actiuni de ecologizare din Romania din acest an, initiata de „Let’s Do It, Romania!”, cu scopul comun de a actiona si de a atrage atentia asupra importantei pastrarii bogatiilor naturale ale tarii.

„O parte importanta din misiunea Rio Bucovina o reprezinta initierea si implementarea unor proiecte care au in vedere grija fata de mediul inconjurator, astfel incat generatiile viitoare sa traiasca intr-o lume mai curata. Drept dovada, prin intermediul Eco-Rom Ambalaje, in calitate de preluator de responsabilitate, Rio Bucovina atinge si depaseste obiectivele legale anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje.

Daca pana acum am investit foarte mult in optimizarea liniilor de productie si in adoptarea unor standarde eco aliniate normelor europene, anul acesta ne-am propus sa ducem mai departe participarea companiei in sustinerea comunitatii. Incepem prin informarea si implicarea directa a angajatilor Rio Bucovina in activitati ecologice, deoarece credem cu tarie ca schimbarea incepe din interior. Asadar, „Let’s Do It, Danube!” reprezinta o prima actiune concreta dintr-un amplu program de CSR, pe care il dezvoltam pe termen lung”, a declarat Andreea Constantinescu, Marketing Manager Rio Bucovina.

„Dupa 4 ani consecutivi in care peste 900.000 de voluntari din intreaga tara au participat la Ziua de Curatenie Nationala si au colectat 2.000.000 de saci cu deseuri, anul acesta am decis sa ne concentram eforturile asupra malurilor si cursului Dunarii. De-a lungul activitatii noastre am constientizat cat de importanta este respectarea si pastrarea  biodiversitatii din si de pe cursul apelor si ne bucuram sa avem alaturi de noi o companie care apreciaza initiativa noastra si se implica activ in viata comunitatii. Suntem increzatori ca impreuna cu Rio Bucovina si toti sustinatorii nostri vom reusi din nou sa ne atingem obiectivele propuse prin actiunea „Let’s Do It, Danube!”, reusind inca o data sa contribuim la pastrarea locurilor frumoase din Romania”, a completat Andrei Cosuleanu, Director Executiv „Let’s Do It, Romania!”

Din 2013, Rio Bucovina este prima companie din Romania care a adoptat pentru ambalajele de tip PET ale apei minerale naturale plate Bucovina, standardul european de dop 29/25. Prin introducerea acestui standard, Rio Bucovina s-a aliniat la recomandarile si directivele Uniunii Europene in vederea realizarii programului de prevenire a deseurilor de ambalaje, punand la dispozitia consumatorilor un produs prietenos cu mediul inconjurator.
 
Despre Rio Bucovina
Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia bauturilor racoritoare.

Marcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina – apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta – apa de izvor si apa de masa, Malibu – apa de masa; La Vitta, Malibu, Bon Ton, RIO – bauturi racoritoare carbogazoase; Golden Horse – bautura energizanta, La Vitta – produse alimentare. 

Rio Bucovina are in portofoliu Bebe Bucovina – singura apa minerala naturala plata din Romania in ambalaj ultraigienic, produs in mediu steril, recomandata pentru prepararea formulelor de lapte, a ceaiurilor si meselor de cereale sau pentru diluarea sucurilor naturale destinate bebelusilor. 
 
Despre Let’s Do It, Romania!
„Let’s Do It, Romania!” este cel mai mare proiect de implicare sociala organizat in Romania. Inspirat din initiativa Estoniei, unde 50.000 de voluntari au luat parte la ziua de curatenie organizata pe data de 3 mai 2008. Din 2010 pana acum, „Let’s Do It, Romania!” a implicat peste 900.000 de voluntari care au reusit sa adune peste 2.000.000 de saci, iar media de deseuri reciclate pentru cei patru ani de proiect a ajuns la 31%.

„Let’s Do It, Romania!” este proiectul tuturor celor care cred ca in Romania se intampla si lucruri pozitive, atunci cand fiecare este dispus sa contribuie, chiar cu foarte putin: o singura zi, pentru o Romanie curata.